SPRZĄTANIE BUDYNKÓW UNIWERSYTETU HUMANISTYCZNO-PRZYRODNICZEGO IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3476654)

Client
Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
State
śląskie
Address
42-200 Częstochowa, Waszyngtona 4
Phone
343 784 100,
Fax
343784200
www
www.ujd.edu.pl
E-Mail
a.bojarska@ajd.czest.pl,
Created
2019-05-17

Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie Waszyngtona 4 42-200 Częstochowa śląskie tel. 343 784 100, fax. 343784200 REGON 14940000000000 www.ujd.edu.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: SPRZĄTANIE BUDYNKÓW UNIWERSYTETU HUMANISTYCZNO-PRZYRODNICZEGO IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi codziennego sprzątania obiektów Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie: a, Al. Armii Krajowej 13/15, ul. Zbierskiego 6, ul. Dąbrowskiego 14, Al. Armii Krajowej 36, ul. Zbierskiego 2/4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres zadań wykonawcy został określony w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ 3. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90910000-9 Usługi sprzątania 90919000-2 Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 4. Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. 5. Termin wykonania: od dnia 01.09.2019 do dnia 31.08.2020 r. 6. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące czynności sprzątania oraz pełniące funkcję koordynatora były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę jako jego pracownicy, tj. na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 7. Przedmiot zamówienia został podzielony na pieć części – zadań: Zadanie nr 1: Sprzątanie budynku dydaktycznego przy Al. Armii Krajowej 13/15 w Częstochowie Zadanie nr 2: Sprzątanie obiektu Akademickiego Centrum Sportowego przy ul. Zbierskiego 6 w Częstochowie Zadanie nr 3: Sprzątanie budynku dydaktycznego oraz posesji przy ul. Dąbrowskiego 14 w Częstochowie Zadanie nr 4: Sprzątanie budynku dydaktycznego wraz z magazynem książek przy Al. Armii Krajowej 36a w Częstochowie Zadanie nr 5: Sprzątanie budynku dydaktycznego przy ul. Zbierskiego 2/4 w Częstochowie 8. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie / zadania. 9. Wykonawca przy realizacji zamówienia może korzystać z podwykonawców. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca zamierza samodzielnie zrealizować zamówienie. 11. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, Wykonawca wskazał, o ile są już znane, nazwiska i imiona albo nazwy oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach ww. danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90910000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information