Zakup usługi asysty technicznej dla oprogramowania firmy Oracle

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3476628)

Client
Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
State
wielkopolskie
Address
61-655 Poznań, ul. Gronowa 20 20
Phone
061 8271861
Fax
061 8271882
E-Mail
szymon.jokiel@geopoz.poznan.pl
Created
2019-05-17

Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ ul. Gronowa 20 20 61-655 Poznań wielkopolskie tel. 061 8271861 fax. 061 8271882 REGON 63000393000000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zakup usługi asysty technicznej dla oprogramowania firmy Oracle

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usługi asysty technicznej w zakresie: a) prawo do aktualizacji oprogramowania oraz wsparcie w korzystaniu z produktów; b) prawo do zamawiania nowych wersji oprogramowania, wydań uzupełniających oraz poprawek programistycznych, bez dodatkowych opłat licencyjnych; c) dostarczenia nośników, na których zapisane są najnowsze, udoskonalone, rozpowszechniane wersje oprogramowania, w terminie do 30 dni liczonych od daty otrzymania przez Wykonawcę zapotrzebowania Zamawiającego na wskazaną przez Zamawiającego wersję programu; d) świadczenie asysty technicznej w zakresie obsługi zgłoszeń, w formie elektronicznej (poprzez My Oracle Support) lub telefonicznej, w dni robocze w godzinach 9:00-17:00 w języku polskim oraz przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w języku angielskim; e) zapewnienie elektronicznego dostępu do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych Oracle, poprawek programistycznych, oraz bazy danych zgłoszonych problemów technicznych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu – My Oracle Support; f) szczegółowe zasady świadczenia usług asysty technicznej określa Załącznik Nr 2 do Projektu Umowy. Okres asysty technicznej dla oprogramowania ma być kontynuacją posiadanej obecnie asysty technicznej i będzie obowiązywać w terminach określonych w Projekcie Umowy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 72260000-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information