: Digitalizację dokumentów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK), utworzenie bazy danych BDOT500, modernizacja ewidencji gruntów i budynków (EGiB) oraz przeprowadzenie działań harmonizujących zbiory danych miasta Torunia w ramach proj

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3476611)

Client
Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
State
kujawsko-pomorskie
Address
87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
Phone
566 118 713
Fax
566 118 622
www
www.bip.torun.pl
E-Mail
bzp@um.torun.pl
Created
2019-05-17

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ul. Wały gen. Sikorskiego 8 87-100 Toruń kujawsko-pomorskie tel. 566 118 713 fax. 566 118 622 REGON 59690300000000 www.bip.torun.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: : Digitalizację dokumentów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK), utworzenie bazy danych BDOT500, modernizacja ewidencji gruntów i budynków (EGiB) oraz przeprowadzenie działań harmonizujących zbiory danych miasta Torunia w ramach proj

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie digitalizacji dokumentów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK), utworzenie bazy danych BDOT500, modernizacja ewidencji gruntów i budynków (EGiB) oraz przeprowadzenie działań harmonizujących zbiory danych miasta Torunia w ramach projektu: „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0” dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2014-2020, 1.2.Szczegółowe warunki techniczne wykonania zamówienia zawarte zostały w SOPZ, stanowiące załączniki 11 i 12 SIWZ. 1.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 1.4. Zamawiający nie przewiduje wykluczeń na podstawie art. 24 ust. 5 1.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 1.6. Zamawiający zastosuje procedurę odwróconą, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp. 1.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 1.8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018, poz.1986) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wskazaneczynności w zakresie: a) przeprowadzania analizy i weryfikacji przydatności danych i dokumentów z PZGiK, b) utworzenia (opracowania) baz danych BDOT500, c) przeprowadzenia działań harmonizujących zbiory danych, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917, 1000, 1076, 1608 i 1629). 1)Obowiązek zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w § 9 ust. 15 wzoru umowy, nie dotyczy Wykonawcy lub Podwykonawcy, będącego osobą fizyczną, prowadzącego działalność gospodarczą, w zakresie, w jakim będzie wykonywać osobiście te czynności na rzecz Zamawiającego. 2)Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w ust. 15 były zatrudnione przez cały okres realizacji Umowy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę za wynagrodzeniem w wysokościnie mniejszej niż minimalne wynagrodzenie za pracę - ustalone na podstawie art. 6 - 8 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 847). 1.9.Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0” dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 72314000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information