OPRACOWANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBEJMUJĄCEJ BUDOWĘ OBIEKTU INŻYNIERSKIEGO – WIADUKTU WRAZ Z DROGAMI DOJAZDOWYMI W RAMACH ROZBUDOWY DROGI POWIATOWEJ NR 1514C MĄKOWARSKO-SOKOLE KUŹNICA – KORONOWO W MĄKOWARSKU

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3476600)

Client
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
State
kujawsko-pomorskie
Address
85-066 Bydgoszcz, ul. Konarskiego 1-3/428 428/ 1
Phone
052 5835422
Fax
052 5835452
www
www.powiat.bydgoski.pl
E-Mail
info@powiat.bydgoski.pl
Created
2019-05-17

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ul. Konarskiego 1-3/428 1 /428 85-066 Bydgoszcz kujawsko-pomorskie tel. 052 5835422 fax. 052 5835452 REGON 09235621900000 www.powiat.bydgoski.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: OPRACOWANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBEJMUJĄCEJ BUDOWĘ OBIEKTU INŻYNIERSKIEGO – WIADUKTU WRAZ Z DROGAMI DOJAZDOWYMI W RAMACH ROZBUDOWY DROGI POWIATOWEJ NR 1514C MĄKOWARSKO-SOKOLE KUŹNICA – KORONOWO W MĄKOWARSKU

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotowy obiekt inżynierski (JNI 01028821) aktualnie zlokalizowany jest w 0+610 km drogi powiatowej 1514C Mąkowarsko – Sokole Kuźnica – Koronowo w Mąkowarsku (gm. Koronowo). Zakres inwestycji obejmuje rozbiórkę istniejącego obiektu i budowę nowego mostu. Zamawiający wymaga by nowy obiekt przystosowany był na obciążenie normowe klasy A wg PN – 85/S – 10030 umożliwiające przejazd pojazdom o ciężarze całkowitym 50 t. Szerokość jezdni na obiekcie 6 m wraz z ciągiem pieszo-rowerowym. Projektowana długość dróg dojazdowych to: ca. 600 m do skrzyżowania z DW237 i ca. 400 m w stronę Sokole Kuźnicy. Zgodnie z posiadanymi uzgodnieniami uzyskanymi od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (pismo numer WUOZ.DB.WZN.5152.2.18.2019.ACHB) Zamawiający wymaga,: „….by po odbudowie nowy wiadukt nawiązywał formą do obiektu istniejącego” (pismo do wglądu u Inwestora) Etapem finalnym przedmiotowego zadania jest opracowanie kompletnej dokumentacji i uzyskanie decyzji ZRID. 1. Do obowiązków Projektanta należy wykonanie aktualnej mapy do celów projektowych ze stanem prawnym. Zakres, zawartość i format mapy do celów projektowych należy dostosować do wymagań wynikających z aktualnych przepisów prawa. 2. Dokumentacja projektowa obejmuje: 1) wykonanie badań geotechnicznych podłoża; 2) przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz opracowanie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (jeśli będzie wymagany) 3) przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów i uzyskanie warunków technicznych od gestorów sieci tam gdzie zachodzi konieczność jej przebudowy oraz usunięcia kolizji uzbrojenia podziemnego, nadziemnego i naziemnego z projektowanym układem komunikacyjnym; 4) uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego; 5) uzyskanie wszystkich innych niezbędnych uzgodnień (w tym Konserwatora Zabytków i PKP), w tym również opinii w zakresie stałej i tymczasowej organizacji ruchu 6) opracowanie dokumentacji projektowej, zawierającej następujące elementy: a. projekt rozbiórki istniejącego obiektu mostowego (wraz z pozwoleniem na rozbiórkę) b. projekty budowlane c. projekty wykonawcze WSZYSTKICH niezbędnych branż, z podziałem na branże: mostową, drogową oraz pozostałe branże związane z koniecznością przebudowy oraz usunięcia kolizji dotyczących uzbrojenia podziemnego, naziemnego i nadziemnego d. zatwierdzenie projektów stałej i tymczasowej organizacji ruchu e. sporządzenie inwentaryzacji istniejącej zieleni oraz opracowanie projektu zagospodarowania zieleni / terenu f. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (dla wszystkich branż). Powyższe opracowania muszą być wykonane zgodnie z aktualnymi Wymaganiami Technicznymi WT-1/2014, WT-2/2014, WT-3/2009 WT-4/2010 r. dla dróg publicznych, normą PN-EN 13808:2010 - Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zagadnienia nie ujęte w w/w wytycznych muszą być zgodne z wytycznymi określonymi w Zleceniach do Wykonawstwa i Odbioru poszczególnych robót, wydanych przez GDDKiA i Instytut Badawczy Dróg i Mostów oraz wytycznych branżowych g. informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę obiektów budowlanych, objętych projektem stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, określająca jednoznacznie konieczność opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed rozpoczęciem robót realizowanych na podstawie tego projektu, h. przedmiary robót oraz kosztorysy ofertowe z podziałem na poszczególne branże w układzie specyfikacyjnym. i. kosztorysy inwestorskie z podziałem na poszczególne branże w układzie specyfikacyjnym. j. założenia wyjściowe do kosztorysowania. k. określenie klasy MLC obiektu 7) wykonanie projektów podziału nieruchomości (wraz z wyniesieniem granic w teren po uprawomocnieniu się decyzji ZRID) (przewidywana ilość działek do podziału: 6 działek) 8) pełnienie nieodpłatnego nadzoru autorskiego na czas realizacji inwestycji objętej dokumentacją, będącą przedmiotem niniejszej umowy Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. W celu uszczegółowienia danych dotyczących infrastruktury technicznej w obszarze wskazanych inwestycji, Zamawiający rekomenduje, by Wykonawca przeprowadził na swój koszt i własnym staraniem wizje lokalne, tzn. zapoznania się ze stanem istniejącym dróg, sieci i urządzeń w zakresie objętym dokumentacją projektową oraz uzyskał konieczne informacje do przygotowania oferty. Szczegółowy zakres prac projektowych będzie wynikał z uzyskanych przez Wykonawcę warunków technicznych oraz uzgodnień dokonywanych w trakcie projektowania. Wykonawca przygotuje wszystkie niezbędne materiały i uzyska warunki techniczne od gestorów sieci na usunięcie kolizji uzbrojenia podziemnego, naziemnego i nadziemnego z projektowanym obiektem inżynierskim i drogami dojazdowymi do niego. Wykonawca musi uzyskać akceptację Inwestora dla zastosowanych rozwiązań projektowych, w szczególności, w zakresie usuwania kolizji z istniejącymi obiektami budowlanymi oraz istniejącą infrastrukturą. Wykonawca musi uzyskać akceptację Inwestora dla zastosowanych rozwiązań projektowych mogących w sposób znaczący wpłynąć na koszty oraz jakość późniejszych robót budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wypisów z rejestru gruntów i sporządzenia wykazu zajmowanych działek pod inwestycję i sąsiadujących z nią, wraz z naniesionymi na mapę ewidencyjną liniami rozgraniczającymi. Dla proponowanych rozwiązań projektowych, Wykonawca zobowiązany jest do ich uzgodnienia i jeśli to konieczne, pozyskania dokumentów formalno-prawnych niezbędnych w celu czasowego korzystania z nieruchomości, odpowiednio z właściwym zarządcą drogi lub właścicielem gruntu w porozumieniu z Inwestorem. Wykonawca uzyska stosowne pełnomocnictwa od Inwestora. Zastosowane w dokumentacji rozwiązania, tj. np. parametry techniczne, ekologiczne, muszą być zgodne z obowiązującymi normami, Prawem Budowlanym i dyrektywami Unii Europejskiej oraz obowiązującymi przepisami i normami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona przez Wykonawcę niezbędna w procesie projektowania, musi odbywać się z powiadomieniem Zamawiającego; Wykonawca jest zobowiązany do informowania Zamawiającego, bez wezwania, o postępie prac stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego i uczestnictwa w spotkaniach roboczych na etapie wykonawstwa oraz odbioru prac opierających się o opracowaną dokumentację. Wykonawca w umowie zobowiąże się do pełnienia nadzoru autorskiego na podstawie dokumentacji projektowej, podczas: 1) prowadzenia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, 2) wykonywania tych robót - do dnia upływu okresu rękojmi za wady określonego dla robót budowlanych - nie później jednak niż do dnia 31.12.2025 r. W razie sprzeczności pomiędzy informacjami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z zastosowaniem art. 29 i 30 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca przygotuje oświadczenie informujące, że w wykonanych opracowaniach nie zastosowano nazw własnych i wszelkie zastosowane materiały zostały określone poprzez nadanie im zakresu parametrów minimalnych lub maksymalnych. Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie znaków firmowych, nazw lub innych chronionych praw w odniesieniu do projektów, sprzętu, materiałów lub urządzeń użytych lub związanych z wykonywaniem opracowań projektowych. Wszelkie straty, koszty postępowania, obciążenia i wydatki wynikłe lub związane z naruszeniem jakichkolwiek praw patentowych przez Wykonawcę pokryje Wykonawca. Wykonawca przygotuje oświadczenie, że opracowane materiały są kompletne i sporządzone prawidłowo dla celu, jakiemu mają służyć, Dokumentację projektową, należy dostarczyć Zamawiającemu w następujących formach: 1) papierowej: a) projekty budowlano-wykonawczy wraz z informacjami dotyczącymi bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - po 5 egz. dla Zamawiającego i dodatkowo w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji i zgłoszeń, b) raport oddziaływania na środowisko (o ile będzie wymagany) - 5 egz., c) projekty wykonawcze (dla każdej branży oddzielnie) - po 4 egz. d) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - po 4 egz. dla każdej branży e) przedmiar robót - po 2 egz. dla każdej branży oddzielnie, f) kosztorys inwestorski i ofertowy - po 2 egz. dla każdej branży oddzielnie, g) projekt tymczasowej organizacji ruchu – 4 egz. h) projekt stałej organizacji ruchu – 4 egz. i) pozwolenie wodnoprawne wraz z operatem wodno-prawnym – 2 egz. j) badania geotechniczne podłoża - 2 egz., k) opracowanie klasy MCL obiektu – 3 egz. 2) elektronicznej: każdy rodzaj opracowania, w formatach otwartych do edycji *.doc, *.xls, *.ppt, *.dgn lub *.dwg (grafika) oraz dodatkowo całość opracowania w formacie *.pdf. Należy dołączyć 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płytach CD

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71320000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information