Remont parteru budynku o pow. ok. 160 m2, obejmującego 5 pomieszczeń biurowych z przeznaczeniem dla 20 pracowników, pomieszczenie archiwum, socjalne, WC ogólnie dostępne dostosowane dla osób niepełnosprawnych, WC dla personelu, hol wejściowy i korytarz

Order Newsletter: 1 Position: 34059 (oferta nr 2969482)

Client
Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
State
kujawsko-pomorskie
Address
87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
Phone
056 6118713
Fax
056 6118622
www
um.torun.pl
E-Mail
bzp@um.torun.pl
Created
2016-04-04

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8 87-100 Toruń kujawsko-pomorskie tel. 056 6118713 fax. 056 6118622 REGON 00059690300000 um.torun.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont parteru budynku o pow. ok. 160 m2, obejmującego 5 pomieszczeń biurowych z przeznaczeniem dla 20 pracowników, pomieszczenie archiwum, socjalne, WC ogólnie dostępne dostosowane dla osób niepełnosprawnych, WC dla personelu, hol wejściowy i korytarz

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Remont parteru budynku o pow. ok. 160 m2, obejmującego 5 pomieszczeń biurowych z przeznaczeniem dla 20 pracowników, pomieszczenie archiwum, socjalne, WC ogólnie dostępne dostosowane dla osób niepełnosprawnych, WC dla personelu, hol wejściowy i korytarz w tym: a) wydzielenie korytarza ścianką z drzwiami dla części użytkowanej przez dom dziecka b )umożliwienie wjazdu na poziom biur osobom niepełnosprawnym za pomocą aluminiowej teleskopowej pochylni c) przebudowę istniejącej łazienki z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych d) wykonanie nowej łazienki z częścią socjalną dla pracowników e) szpachlowane oraz malowane wszystkich ścian i sufitów z likwidacją drewnianych boazerii i okładzin ceramicznych, odnowienie korytarza wejściowego f) posadzki z parkietu do cyklinowania i lakierowania w 3 biurach, 2 biura nowe panele, korytarze bez zmian, w archiwum wykładzina PCV g) likwidacja w pomieszczeniach nieczynnej wentylacji mechanicznej wraz z obudowami, sprawdzenie i udrożnienie kanałów wentylacji grawitacyjnej h) odnowienie stylizowanej stolarki drzwiowej, wymiana 5 skrzydeł na nowe i) dostosowanie drzwi wejściowych poprzez montaż elektrozamka oraz przeniesienie i uzupełnienie domofonu dla domu dziecka. j) podejścia instalacyjne w sanitariatach k) instalacja C.O. malowana oraz założenie głowie termostatycznych z zaworami odcinającymi l) wykonanie nowych instalacji elektrycznych i niskoprądowych: wymiana lamp, wydzielenie opomiarowania, strukturalnej (komputerowej) z zasilaniem gniazdami dedykowanymi, telefonicznej wraz z centralą, domofonowej i alarmowej.)

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 450000007

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: source procurement

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information