Order Newsletter: 1 Position: 120039 (oferta nr 2784466)
I.1) Name and address: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8 87-100 Toruń kujawsko-pomorskie tel. 056 6118713 fax. 056 6118622 REGON 00059690300000 um.torun.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Konopnickiej 13 w Toruniu
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest wykonania zadania pn. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Konopnickiej 13 w Toruniu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: - remont ogólnobudowlany pomieszczeń, - wymianę drewnianej stolarki okiennej, renowację drewnianej stolarki drzwiowej, - renowację elewacji: prace odgrzybieniowe, założenie tynków renowacyjnych, uzupełnienie zniszczonych elementów tynku i detali architektonicznych, remont balkonów, malowanie, - wymianę pokrycia dachu z dachówki ceramicznej wraz z łaceniem oraz wymianą części konstrukcji dachu, - budowę zewnętrznego szybu windy dla osób niepełnosprawnych, - przebudowę instalacji elektrycznych, - przebudowę instalacji wod.-kan., - przebudowę instalacji c.o. i gazowej, - wykonanie wentylacji mechanicznej, - zagospodarowanie terenu - chodniki, - dostawę i montaż urządzeń: platforma schodowa oraz winda osobowa. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez TBI ARCHITEKCI Tomasz Brzeziński oraz LINIA Pracownia Architektoniczna Danuta Szafrańska; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do wzoru umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 450000007
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information