Order Newsletter: 1 Position: 191690 (oferta nr 2771695)
I.1) Name and address: Gmina Siemianowice Śląskie ul. Jana Pawła II 10 10 41-100 Siemianowice Śląskie śląskie tel. 32 7605200 fax. 32 7605280 REGON 27625545300000 www.um.siemianowice.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Budowa miejsc parkingowych dla samochodów osobowych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych w Siemianowicach Śląskich
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa miejsc parkingowych dla samochodów osobowych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych w Siemianowicach Śląskich. Realizacja zamówienia obejmuje budowę miejsc parkingowych dla samochodów osobowych w n/w lokalizacjach: (a) ul. M. Skłodowskiej - Curie - 3x10 miejsc, (b) ul. Maciejkowicka - 20 miejsc oraz budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych w rejonie ulicy Mikołaja i ZHP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Przedmiar robót (Dodatek nr 9 do SIWZ), - Dokumentacja projektowa (Dodatek nr 10 do SIWZ) - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Dodatek nr 11 do SIWZ) 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 4. Na roboty będące przedmiotem zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. 5. W okresie gwarancyjnym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany uczestniczyć na każde wezwanie Zamawiającego i przy jego udziale w przeglądach gwarancyjnych oraz do niezwłocznego przystąpienia do usuwania stwierdzonych wad, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu ich stwierdzenia i doręczenia Wykonawcy wezwania do ich usunięcia.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 452233009
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information