Order Newsletter: 1 Position: 194513 (oferta nr 2296301)
I.1) Name and address: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8 87-100 Toruń kujawsko-pomorskie tel. 056 6118713 fax. 056 6118622 REGON 00059690300000 um.torun.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Wykonanie prac remontowych w piwnicach budynku Miejskiej Przychodni Specjalistycznej przy ul. Uniwersyteckiej 17 w Toruniu
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: Wykonanie prac remontowych w piwnicach budynku Miejskiej Przychodni Specjalistycznej przy ul. Uniwersyteckiej 17 w Toruniu. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac : - prace osuszeniowo-odgrzybieniowe, -roboty tynkarsko-malarskie, -wymianę posadzki w części pomieszczeń. - wymianę opraw oświetleniowych, gniazd i łączników. 1.3.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przedmiarem robót, który stanowi zestawienie potrzebnych do wykonania przedmiotu umowy materiałów i nakładów pracy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez firmę Firma Usługowo - Handlowa ALMAKO - Zbigniew Kotlarek), obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin obiektu w terenie. 1.4.Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględni je w kosztorysie ofertowym. 1.5.Przedmiar robót zweryfikowany przez Wykonawcę i jako kosztorys ofertowy Wykonawcy zawierający ceny jednostkowe stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.. 1.6.Jeżeli w kosztorysie ofertowym Wykonawcy nie zostały ujęte wszystkie niezbędne materiały i nakłady pracy lub zostały ujęte w innym rozmiarze, Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną jedynie stosując materiały i rozwiązania techniczne przyjęte w przedmiarze robót (informując Zamawiającego o istniejących rozbieżnościach na piśmie co najmniej 3 dni przed planowanym przystąpieniem do prac uzupełniających lub dodatkowych). Wykonawca nie może wykonać prac uzupełniających i dodatkowych bez uzyskania zgody Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nie wyrazić zgody na wykonanie prac uzupełniających lub uzależnić ich wykonanie od sporządzenia przez Wykonawcę kosztorysu obejmującego zakres tych prac. 1.5. Gwarancja Termin gwarancji wynosi 4 lata i liczy się od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 450000007
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: yes
II.2) Duration of the contract or time limit for completion: 14 days
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: www.bip.torun.pl
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders:
IV.3.5) The term tying with offer, the period in days: 30