Order Newsletter: 1 Position: 36653 (oferta nr 1651208)
I.1) Name and address: Zarząd Dróg Wojewódzkich ul. Fordońska 6 6 85-085 Bydgoszcz kujawsko-pomorskie tel. (52) 370-57-17 fax. (52) 370-57-16 REGON 09236416000000 www.zdw-bydgoszcz.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: USŁUGI OCHRONY MIENIA I DOZOROWANIA ORAZ NADZORU PRZY UŻYCIU ALARMU OBIEKTÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W SIEDZIBIE RDW INOWROCŁAW
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Zamówienie dotyczy usług ochrony mienia i dozorowania oraz nadzoru przy użyciu alarmu obiektów znajdujących się w siedzibie RDW Inowrocław WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ Zamówienie podzielono na dwie części: CZĘŚĆ I Dozorowanie obiektów przez stróża: - budynek biurowo - mieszkalny ( część biurowa ) - budynek garażowo - magazynowy - plac manewrowo - składowy Dozorowanie obiektów odbywa się poza godzinami pracy rejonu tj.: - w dni robocze - od godź .1500 do 700 dnia następnego - w dni ustawowo wolne od pracy oraz soboty i niedziele - całą dobę. Zakres obowiązków wykonawcy jest szczegółowo opisany w załączniku A do Instrukcji. CZĘŚĆ II Monitorowanie elektroniczne drogą telekomunikacyjną lub radiową przy użyciu lokalnego systemu alarmowego należącego do Zamawiającego: - przyjmowanie informacji przekazywanych linią przekazu radiowego lub telekomunikacyjnego - zapewnienie gotowości i interwencji załóg patrolowo - interwencyjnych, które podejmą czynne działania ochronne, natychmiast po uzyskaniu sygnału o alarmie - czas dojazdu na interwencje nie może przekroczyć 5 minut o od uzyskania sygnału o alarmie - wykonawca dokona przyłączenia i skonfigurowania lokalnego systemu alarmowego obiektów Zamawiającego do własnego systemu dyskretnego ostrzegania umożliwiającego odbiór sygnału o alarmie drogą radiową lub telekomunikacyjną, koszt powyższej czynności Wykonawca powinien wliczyć w cenę oferty.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 797100004
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information