Order Newsletter: 309926 Position: (oferta nr 3819212)
I.1) Name and address: Gmina Czarny Bór Główna 18 58-379 Czarny Bór dolnośląskie tel. 748 450 139, fax. 748 450 006 REGON 890718225 http://www.bip.czarny-bor.pl/
I.2) Type of contracting:
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Budowa punktu obsługi mieszkańca.
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest budowa punktu obsługi mieszkańca.2. Celem zamówienia jest rozbudowa istniejącego budynku urzędu Gminy Czarny Bór o budynek administracyjny z łącznikiem, wewnętrzną drogę, miejsca postojowe, małą architekturę, sieci infrastruktury technicznej. Przedmiotowe obiekty zakwalifikowano do XII, IV, XXV, XXVI kategorii obiektu budowlanego zgodnie z załącznikiem do ustawy prawo budowlane.W ramach zadania przewidziano budowę obiektu połączonego komunikacyjnie z istniejącym budynkiem urzędu za pośrednictwem parterowego łącznika. W celu realizacji tego budynku przewidziano rozbiórkę istniejącego parterowego budynku gospodarczego. Nowo projektowany obiekt zlokalizowano na zapleczu istniejącego budynku urzędu w południowo – zachodniej stronie.Obiekt dwukondygnacyjny, parterowy oparty na rzucie prostokąta z dachem dwuspadowym rzeźbieniem (wykuszem) o kącie nachylenia połaci dachowych 40st. Budynek niepodpiwniczony. Ilość kondygnacji nadziemnych – dwie. W obiekcie wydzielono pomieszczenia do obsługi interesantów urzędu gminy, radnych i pracowników urzędu gminy, komunikację oraz pomieszczenia dla pracowników technicznych. Obiekt zlokalizowany w średnio zwartej zabudowie, przy głównej ulicy w miejscowości.3. Zamawiający wskazuje, że Urząd Gminy Czarny Bór musi podczas prac budowlanych działać normalnie. Dlatego też, Wykonawca zobowiązany jest przed podjęciem robót budowlanych uzgodnić z Zamawiającym sposób wykonywania prac budowlanych, tak aby były one jak najmniej uciążliwe dla pracowników Urzędu oraz klientów (mieszkańców Gminy, osób chcących załatwić różnego rodzaju sprawy urzędowe).4. Wykonawca podczas wykonywania robót budowlanych związanych z usunięciem kolizji energetycznej ma zapewnić ciągłość w dostawie prądu do urzędu gminy.5. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na potrzebę uzyskania pozwolenia na roboty archeologiczne przez Wykonawcę (niniejsza kwestia wynika z załączonego do dokumentacji postanowienia Konserwatora). Brak uzyskania pozwolenia uniemożliwi wykonanie przedmiotu zamówienia.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac do zrealizowania stanowi Załączniki nr 1 do SWZ, który zawiera dokumentację projektową, STWIORB. Jeżeli do Dokumentacji projektowej załączono Przedmiar robót, Kosztorys ofertowy to Przedmiar robót i Kosztorys ofertowy należy traktować wyłącznie pomocniczo. Wskazane dokumenty nie stanowią podstawy do wyliczenia ceny.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 60.000,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwaniedo dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w banku Bank Spółdzielczy w Kamiennej Górze nr r
IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information
IV.3.5) The term tying with offer: 2024-05-17