Usługi hotelarskie składające się z dwóch części zamówienia

Order Newsletter: 309913 Position: (oferta nr 3819203)

Client
Teatr KTO
State
małopolskie
Address
31-158 Kraków, Krowoderska 74 13
Phone
126237300
Fax
126338947
www
http://www.teatrkto.pl/
E-Mail
sekretariat@teatrkto.pl
Created
2024-05-02

Teatr KTO

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Teatr KTO Krowoderska 74 13 31-158 Kraków małopolskie tel. 126237300 fax. 126338947 REGON 356901227 http://www.teatrkto.pl/

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Usługi hotelarskie składające się z dwóch części zamówienia

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia dla część 1 jest usługa hotelowa dla 18 gości w dniach 27-29.05.2024 r.2. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegów ze śniadaniem dla grupy 18 osób w obiekcie o standardzie minimum 3-gwiazdki w terminie 27 – 29 maja 2024 r., w konfiguracji 12 pokoi jednoosobowych oraz 3 pokoje dwuosobowe oraz maksymalnie 4 miejsca parkingowe dla samochodów osobowych przy obiekcie. Wszystkie noclegi winny być zapewnione w jednym obiekcie.3. Obiekt, w którym będzie świadczona usługa winien być zlokalizowany w odległości do 1,5 km (1500 metrów) od siedziby Teatru KTO mieszczącej się przy ul. Zamoyskiego 50 w Krakowie [odległość mierzona według najkrótszej trasy pieszej za pomocą Google Maps (adres strony: https://www.google.com/maps). Odległość mierzona od ul. Zamoyskiego 50 do adresu obiektu tj. numeru lokalu przy ulicy].4. Obiekt, w którym będzie świadczona usługa na dzień składania ofert winien mieć nadaną przez Marszałka Województwa kategorię co najmniej trzygwiazdkową w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1944 z późn. zm.).5. Zamawiający informuje, że podana powyżej liczba noclegów i miejsc parkingowych jest liczbą maksymalną i Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania pełnej puli tych noclegów i miejsc parkingowych oraz możliwość zmiany pomiędzy podaną powyżej konfiguracją pokoi.6. Zamawiający poda ostateczną liczbę osób i noclegów oraz liczbę miejsc parkingowych do wykorzystania (rozumianą jako termin na potwierdzenie rezerwacji) w terminie do 3 dni od zawarcia umowy.7. Zamawiający zastrzega, że wykorzysta nocleg dla co najmniej 15 osób w tym 9 noclegów w pokojach jednoosobowych.8. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1A do swz (zwane są dalej wzorem umowy).9. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.1. Przedmiotem zamówienia dla część 2 jest usługa hotelowa w dniach 3-9 lipca 2024 r. dla zespołów zaproszonych na 37 ULICA Festival.2. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegów ze śniadaniem w hotelu o standardzie minimum 3-gwiazdki w terminie 3 – 9 lipca 2024 r. dla zespołów przyjeżdżających ze spektaklami gościnnymi prezentowanymi podczas 37.Festiwalu ULICA odbywającego się w dniach 4 – 7 lipca 2024 r. Wszystkie noclegi winny być zapewnione w jednym hotelu.3. W maksymalnej odległości do 50 metrów od hotelu należy zapewnić do 20 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych i busów do 3,5 t. [odległość mierzona według najkrótszej trasy pieszej za pomocą Google Maps (adres strony: https://www.google.com/maps). Odległość mierzona od adresu hotelu tj. numeru lokalu przy ulicy].4. Szacunkowa (maksymalna) liczba miejsc parkingowych oraz noclegów winna być zapewniona w pokojach jedno i dwuosobowych według konfiguracji podanej w swz.5. Hotel, w którym będzie świadczona usługa winien być zlokalizowany w odległości do 2 km (2000 metrów) od adresu Kraków Plac Mariacki 1 [odległość mierzona według najkrótszej trasy pieszej za pomocą Google Maps (adres strony: https://www.google.com/maps). Odległość mierzona od Plac Mariacki 1 do adresu hotelu tj. numeru lokalu przy ulicy].6. Hotel, w którym będzie świadczona usługa na dzień składania ofert winien mieć nadaną przez Marszałka Województwa kategorię co najmniej trzygwiazdkową w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1944 z późn. zm.).7. Zamawiający informuje, że podana powyżej liczba noclegów i miejsc parkingowych jest liczbą maksymalną i Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania pełnej puli tych noclegów i miejsc parkingowych oraz możliwość zmiany pomiędzy podaną powyżej konfiguracją pokoi.8. Zamawiający poda ostateczną liczbę osób i noclegów oraz liczbę miejsc parkingowych do wykorzystania (rozumianą jako termin na potwierdzenie rezerwacji) w terminie nie późniejszym niż do 14 czerwca 2024 r. (lub w innym zgodnym z ofertą wykonawcy).9. Zamawiający zastrzega, że przez 6 dni wykorzysta co najmniej 150 pokoi jednoosobowych oraz co najmniej 120 pokoi dwuosobowych.10. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1A do swz (zwane są dalej wzorem umowy).11. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 55110000-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2024-05-10