„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny – Etap II – w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. ”

Order Newsletter: 309756 Position: (oferta nr 3819169)

Client
Gmina Tuczępy
State
świętokrzyskie
Address
28-142 Tuczępy, Tuczępy 35
Phone
413533135
Fax
413533135
www
www.tuczepy.pl
E-Mail
urzad@tuczepy.pl
Created
2024-05-02

Gmina Tuczępy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Tuczępy Tuczępy 35 28-142 Tuczępy świętokrzyskie tel. 413533135 fax. 413533135 REGON 291010820 www.tuczepy.pl

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny – Etap II – w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. ”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacyjnej na trzech odcinkach. Kompleksowe zaprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny wraz z uzbrojeniem oraz doborem materiałów, z podziałem na trzy zadania:- Zadanie 1 – budowa około 3 040,40 mb tłocznej i grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej,- Zadanie 2 – budowa około 1 522,9 mb tłocznej i grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej,- Zadanie 3 – budowa około 1 089,7 mb tłocznej i grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej,Zakres robót obejmuje wszelkie usługi i roboty związane z przygotowaniem terenu, wykonaniemi wyposażeniem obiektów – jeśli zajdzie taka konieczność, wykonaniem połączeń technologicznych i sieci zewnętrznych, dostarczeniem niezbędnych mediów, zapewnieniem niezbędnej komunikacji oraz ukształtowaniem terenu. , tj.:• prace przedprojektowe,• projektowanie,• prace budowlano-montażowe,• szkolenie personelu Zamawiającego,• dostarczenie kompletnego wyposażenia BHP i p.poż.,• przeprowadzenie rozruchu technologicznego,• przeprowadzenie prób końcowych i osiągnięcie efektu oraz parametrów techniczno — technologicznych nie gorszych niż zdefiniowane w PFU• uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie,Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę, sporządzenie projektów wykonawczych, wykonanie robót łącznie z rozruchem i uruchomieniem eksploatacji w oparciu o te projekty i dokumenty stanowiące Kontrakt oraz dokumentację powykonawczą wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlanego, zaktualizowanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, uzyskanie pozwolenia na budowę, sporządzenie projektów wykonawczych, wykonanie robót łącznie z rozruchem i uruchomieniem eksploatacji w oparciu o te projekty i dokumenty stanowiące Kontrakt oraz dokumentację powykonawczą wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik do SWZ zatytułowany Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia składający się m.in z Programu Funkcjonalno – Użytkowego, Opisu Sposobu Przygotowania Dokumentacji Projektowej oraz pozostałe szczegółowe założenia Opis Przedmiotu ZamówieniaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ – Dokumentacja techniczna. . Zamówienie należy maksymalnie wykonać w terminie do 30.03.2026r., przez co należy rozumieć zawarcie przez Strony protokołu odbioru ostatecznego bez uwag uwzględniający oddanie do użytkowania budowane odcinki kanalizacji.2. Zamawiający przewiduje terminy pośrednie zamówienia w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo – terminowo – finansowy, przygotowany w oparciu o kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych zadań, sposób zgodny z przyjętymi regulacjami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2024-05-20