Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, załadunek, rozładunek i transport bielizny.

Order Newsletter: 309765 Position: (oferta nr 3819165)

Client
Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
State
śląskie
Address
41-100 Siemianowice Śląskie, Jana Pawła II
E-Mail
przetargi@clo.com.pl
Created
2024-05-02

Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich Jana Pawła II 41-100 Siemianowice Śląskie śląskie REGON 272165010

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, załadunek, rozładunek i transport bielizny.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, załadunek, rozładunek i transport bielizny.Zamawiający pod pojęciem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu rozumie system, który w oparciu o tagi dostarczane przez wykonawcę, umożliwia odczyt asortymentu posiadanego przez zamawiającego. Każdy otagowany produkt musi zostać odczytany w worku niezależnie od tego, czy produkty są ułożone w worku na wierzchu, czy też na spodzie zostaną przysłonięte przez inne produkty. System musi działać w obecności metalu i cieczy. Musi działać z częstotliwością min. 800 MHz, dokonywać odczytu tagów w odległości min. 10 metrów i sczytywać równocześnie większą ilość asortymentu.1. Asortyment prania:1) otagowane: bielizna szpitalna płaska: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady; odzież operacyjna, odzież barierowa wielorazowa, zasłony z parawanów, piżamy, koce, kołdry, poduszki, gąbki, mopy, obrusy,2) nieotagowane: sprzęt rehabilitacyjny – stabilizatory, ortezy i granulaty, bluzy polarowe, koszulki, alby, ręczniki, podwieszki, ścierki, żaluzje, odzież fasonowa, odzież techników, fartuchy, 3) materace.2. Ilość suchego prania w okresie realizacji zamówienia wynosi – 73.200 kg.Realizacja przedmiotu umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, z zastrzeżeniem, iż co najmniej 70% wartości zamówienia zostanie zrealizowane.Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 30% wartości zamówienia bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 30% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.Szacunkowa miesięczna ilość suchego prania wynosi – ok. 6.100 kg, w tym ok. 30 materacy.3. W celu zapewnienia, że oferowana usługa będzie odpowiadać wymaganiom zamawiającego, zamawiający wymaga aby wykonawca:1) wykonywał usługę w pralni, która ma wdrożony i certyfikowany przez jednostkę akredytowaną system zarządzania jakością w zakresie świadczenia usługi prania i dezynfekcji z uwzględnieniem wymagań w zakresie monitorowania;2) posiadał wdrożony certyfikowany system Analizy Ryzyka i Kontroli Skażenia Biologicznego RABC PN-EN 14065:2016 lub równoważne. Zamawiający pod pojęciem równoważne rozumie system, który określa ryzyko skażenia mikrobiologicznego w pralniach, systemy pomiaru, określa krytyczne punkty kontrolne, wartości docelowe/minimum/skażenia, sposób monitorowania oraz przygotowanie i prowadzenie właściwej dokumentacji w zakresie zarządzania jakością ze szczególnym uwzględnieniem utrzymywania higieny;3) wykonywał usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i innymi regulacjami a w szczególności:a) Ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych ludzi;b) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 kwietnia 2005 r. w sprawie szkodliwych czynników biologicznych dla zdrowia w środowisku pracy oraz ochrony zdrowia pracowników zawodowo narażonych na te czynniki;c) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach;d) Ustawy z dnia 09 października 2015 r. o produktach biobójczych; e) Wytycznych Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2022 r. w zakresie wymogów prawidłowego funkcjonowania pralni dla podmiotów świadczących usługi pralnicze na rzecz podmiotów świadczących usługi lecznicze (szpitali);4) wykonywał usługę w obiekcie pralni, posiadającą barierę higieniczną jako warunek całkowitego wyeliminowania stykania się bielizny brudnej z czystą oraz kontaktu pracowników, którzy obsługują strefę brudną i czystą.4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie: 1) wdrożenia radiowego systemu do identyfikacji asortymentu oraz otagowania asortymentu prania będącego własnością zamawiającego w ilości 7.050 szt. na dzień wszczęcia postępowania;2) bieżącego tagowania asortymentu zakupionego przez zamawiającego w okresie obowiązywania umowy (nie mniej niż 500 szt., nie więcej niż 2.000 szt.) oraz uzupełniania brakujących tagów;3) odbioru, załadunku brudnej bielizny oraz sortowania, składania, pakowania, dostawie i rozładunku czystej bielizny (transportem wykonawcy);4) prania, dezynfekcji, suszenia, maglowania, prasowania, drobnych napraw krawieckich uszkodzonej bielizny będącej własnością zamawiającego;5) oznakowania nowo zakupionej bielizny szpitalnej następującymi danymi: nazwa szpitala, nazwa asortymentu, waga asortymentu;6) dekatyzacja.Pozostałe warunki realizacji zamówienia opisano w Rozdziale 5 pkt 5.2 SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy wykonawca posiadał ważną polisę OC na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy, umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotu umowy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 98310000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 9 500,00 zł.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą,z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:ING BS O/Siemianowice 57105013571000001001565462przy czym za termin wniesienia wadi

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2024-05-13