WYKONANIE INWENTARYZACJI PRZYPAŁACOWYCH OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH

Order Newsletter: 309773 Position: (oferta nr 3819162)

Client
Gmina Trzebiechów
State
lubuskie
Address
66-132 Trzebiechów, Sulechowska
E-Mail
urzad@trzebiechow.pl
Created
2024-05-02

Gmina Trzebiechów

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Trzebiechów Sulechowska 66-132 Trzebiechów lubuskie REGON 970770741

I.2) Type of contracting: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: WYKONANIE INWENTARYZACJI PRZYPAŁACOWYCH OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Wykonanie inwentaryzacjiprzypałacowych obiektów zabytkowych” w tym między innymi:1) projektów budowlanych, w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych –w 5 egzemplarzach,2) projektów wykonawczych – w 5 egzemplarzach,3) szczegółowych przedmiarów robót z wyliczeniem ilości jednostek i wskazaniem, któregoelementu przedmiar dotyczy - 1 komplet,4) uproszczonych przedmiarów robót (ilości jednostek dla danego rodzaju robót podanezbiorczo) - 1 komplet,5) informacji dotyczącej planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – w 1 egzemplarzu,6) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – 1 komplet,7) inwentaryzacji budynku – 2 egzemplarzach,8) ekspertyzy technicznej - w 2 egzemplarzach,9) opracowań kosztowych, w skład których wchodzą:a) kosztorysy inwestorskie uproszczone - 2 komplety,b) kosztorysy inwestorskie szczegółowe z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu –1 komplet,c) kosztorysy ofertowe uproszczone (bez cen) – 1 komplet,d) zbiorcze zestawienie kosztów sporządzone na podstawie kosztorysów inwestorskich –1komplet,10) mapy do celów projektowych w skali 1:500 w zakresie niezbędnym do opracowaniadokumentacji projektowej,oraz inne elementy dokumentacji projektowej niezbędne do uzyskania dokumentu lub decyzjiumożliwiających prowadzenie robót budowlanych, na wypadek jakiejkolwiek zmiany przepisówprawnych w okresie realizacji przedmiotu umowy.2. Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu liczbę egzemplarzy wyszczególnioną w ust. 1,która nie obejmuje egzemplarzy niezbędnych do uzyskania warunków, opinii, uzgodnień,zatwierdzeń, decyzji, pozwolenia na budowę lub zgłoszenia właściwemu organowi itp.3. Budynki położone są na działkach nr 383/4, 383/39, 383/63, 384/62, 384/48, 384/41, 384/61 w obrębie 0009,Trzebiechów gmina Trzebiechów,oraz wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem 212 decyzją WojewódzkiegoKonserwatora Zabytków w Zielonej Górze. Przedmiotowe działkinie są objęte miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.4. W ramach wynagrodzenia umownego w zakresie realizacji zamówienia należy:1) opracować w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz Lubuskim Wojewódzkim KonserwatoremZabytków i przedstawić do akceptacji Zamawiającemu koncepcję rozwiązań projektowych,2) uzgodnić dokumentację projektową z: Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytkóworaz uzyskać w imieniu Zamawiającego zgodę na wykonanie robót budowlanych przyzabytku oraz z Wojewódzkim Komendantem Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.3) opracować dokumentację projektową niezbędną do uzyskania decyzji o pozwoleniu nabudowę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,4) uzyskać wszelkie niezbędne warunki, wytyczne, opinie, uzgodnienia, zatwierdzenia,decyzje, pozwolenia itp. oraz inne dokumenty, wymagane obowiązującymi przepisami,umożliwiające uzyskanie dokumentu lub decyzji zezwalających na prowadzenie robótbudowlanych, 5) uzyskać ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzeniemdokumentacji,6) jeżeli zajdzie taka potrzeba sporządzić i uzyskać zgodę na odstępstwa od warunkówtechnicznych,7) przekazywać Zamawiającemu niezwłocznie kopie korespondencji prowadzonej w związkuz przedmiotem zamówienia, w szczególności kopie wniosków o wydanie warunków, opinii,uzgodnień, zatwierdzeń, decyzji wraz z załącznikami do tych wniosków,8) po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę protokolarnie przekazać Zamawiającemukompletny przedmiot zamówienia w liczbie egzemplarzy jak w ust. 1 powyżej, w tym:a) dokumentację projektową oraz inwentaryzację i ekspertyzę w formie papierowej,b) dokumentację projektową oraz inwentaryzację i ekspertyzę w formie elektronicznej,dokładnie odpowiadającej zawartości formy papierowej - dokumentacja po uzyskaniupozwolenia na budowę bądź dokonaniu zgłoszenia, do którego nie zostanie wniesionysprzeciw musi zostać zeskanowana i zapisana w formacie otwartym, np. pdf, z tymzastrzeżeniem, że dokumenty, w których występują dane osobowe (np. zaświadczeniao przynależności do właściwych izb zawodowych, decyzje o stwierdzeniuprzygotowania zawodowego, wypisy z rejestru gruntów itp), muszą być zeskanowane wosobnym pliku bądź przed zeskanowaniem zanonimizowane,c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w formie papierowej i elektronicznejw rozszerzeniu .doc,d) opracowania kosztowe w formie papierowej i elektronicznej dokładnie odpowiadającejzawartości formy papierowej, w tym: kosztorysy inwestorskie uproszczone, kosztorysyinwestorskie szczegółowe z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu, kosztorysyofertowe uproszczone (bez cen), zbiorcze zestawienie kosztów sporządzone napodstawie kosztorysów inwestorskich, przy czym opracowania kosztowe muszą zostaćprzekazane również w formacie umożliwiającym ich edycję w programie NORMA w rozszerzeniu .ath lub .zuz (wersja 9),e) mapę do celów projektowych w formie papierowej i elektronicznej,f) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniuna budowę,g) decyzję o pozwoleniu na budowę wraz z potwierdzeniem właściwego organu, że stałasię ona ostateczna,przy czym konieczne jest aby pliki wersji elektronicznej odpowiadały wersji drukowanej –rysunki oraz strony z podpisami zawierały podpisy projektantów i kosztorysantów oraz inneelementy naniesione na wersję drukowaną.5. Wszelkie prace projektowe muszą zostać poprzedzone wizją w terenie.6. Dokumentację projektową oraz opracowania kosztowe należy opracować z podziałem nabranże. Ponadto przed przystąpieniem do wykonania opracowań kosztowych ich podział naczęści oraz formę wydruku należy uzgodnić z Zamawiającym. Kosztorysy inwestorskie należyopracować w sposób racjonalny, tj. planowane wydatki nie mogą być zawyżone w stosunkudo stawek i cen rynkowych.7. Dokumentacja projektowa musi zawierać w opisie wszystkie dane stanowiące podstawę doprzyjętych rozwiązań projektowych. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,kosztorys inwestorski i przedmiary robót winny posiadać jednolite oznaczenia i wzajemniezgodne odnośniki.8. Opracowaniem mogą zostać objęte również inne nieruchomości, poza nieruchomościamiwskazanymi w ust. 3 powyżej, np. w przypadku konieczności opracowania projektówprzebudowy istniejącej infrastruktury odprowadzenia wód opadowych, konieczności wejściana inna nieruchomość w celu wykonania robót itp., za co Wykonawca nie będzie żądałdodatkowego wynagrodzenia.9. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego musi opracować projekty przebudowyistniejącej infrastruktury podziemnej i naziemnej, jeśli taka konieczność będzie wynikała zuzgodnień branżowych z właścicielami i zarządcami sieci.10. Wykonawca jest zobowiązany w wykonywanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej doopisania przyjętych rozwiązań oraz zastosowanych materiałów w sposób jednoznaczny iwyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W dokumentacjiprojektowo-kosztorysowej nie mogą być wskazane nazwy własne, znaki towarowe, patentylub pochodzenie, sformułowania, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzująprodukty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby todoprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktówlub utrudniać uczciwą konkurencję. W przypadku gdy jest to uzasadnione specyfikązamówienia i brakiem możliwości precyzyjnego określenia rozwiązań technologicznych orazmateriałów za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Wykonawca może zastosowaćokreślenia wskazane w zdaniu poprzednim, pod warunkiem bezwzględnego zamieszczeniazapisu „lub równoważne”, wskazując jednocześnie minimalne wymagania technicznemateriałów lub technologii równoważnych. W przypadku użycia nazw własnych, znakówtowarowych, patentów lub pochodzenia lub sformułowań lub źródeł lub szczególnych procesów, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórychwykonawców lub produktów lub utrudniać uczciwą konkurencję, Wykonawca powinienprzedłożyć pisemne uzasadnienie ich użycia.11. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa będzie podstawą do ogłoszenia postępowania wtrybie podstawowym ustawy Prawo zamówień publicznych na wykonanie robót budowlanych,w związku z tym jej kompletność, zawartość i szczegółowość powinna być wystarczająca dlatego celu. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa oraz specyfikacje techniczne wykonania iodbioru robót powinny służyć do precyzyjnego opisania przedmiotu zamówienia oraz ustaleniawartości zamówienia na roboty budowlane.12. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,właściwymi ze względu na przedmiot dokumentacji projektowej, jak również zgodniez adekwatnymi Polskimi Normami oraz aktualnymi zasadami wiedzy technicznej.Opracowania projektowe muszą uwzględniać wymagania wynikające z ustawy z dnia 19 lipca2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.13. Kompletny przedmiot zamówienia musi zostać przekazany Zamawiającemu przezWykonawcę spakowany w odpowiednie kartony z załączonym spisem dla każdego kartonu.Wszystkie tomy i teczki muszą być odpowiednio opisane, oznakowane i ponumerowane.14. Przy przekazaniu przedmiotu umowy Wykonawca złoży pisemne oświadczenie, iżdostarczone prace wykonane są zgodnie z zawartą umową, obowiązującymi przepisami, i żezostają wydane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71200000-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure:

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information