Order Newsletter: 304574 Position: (oferta nr 3817630)
I.1) Name and address: Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ul. 3-go Maja 68 07-300 Ostrów Mazowiecka mazowieckie tel. 296457100 fax. 296457101 REGON 550668806
I.2) Type of contracting: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Utrzymanie czystości obiektów Starostwa Powiatowego i PCPR w Ostrowi Maz. oraz utrzymanie czystości w otoczeniu obiektów Starostwa, PCPR, PUP w Ostrowi Maz. wraz z pielęgnacją i utrzymaniem zieleni
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest:1) kompleksowe sprzątanie obiektu Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie ul. Widnichowska 20 w Ostrowi Mazowieckiej, lokalu przy ul. Rubinkowskiego 15 w Ostrowi Mazowieckiej oraz obiektów Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej:a) budynku przy ul. 3 Maja 68;b) budynku przy ul. 3 Maja 51;c) budynku przy ul. Brokowskiej 37;d) lokalu przy ul. B. Prusa 3/11 – Ośrodek Dokumentacji Geodezyjneji Kartograficznej;e) lokalu przy ul. Widnichowskiej 20 – Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności;f) lokalu przy ul. Rubinkowskiego 8 – lokal punktu nieodpłatnej pomocy prawnej w Zespole Szkół Nr 1; 2) otwieraniu i zamykaniu budynku przy ul. 3 Maja 68 przy użyciu kluczy przekazanych przez Zamawiającego;3) wykonywaniu prac gospodarczych w obiektach wymienionych w pkt. 1 oraz w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostrowi Mazowieckiej;4) utrzymaniu czystości w otoczeniu budynków Starostwa Powiatowego przy ul. 3 Maja 68, ul. 3 Maja 51, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Widnichowskiej 20, Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. 3 Maja 55, w tym odśnieżanie w okresie zimowym;5) pielęgnacji i utrzymaniu zieleni w otoczeniu budynków przy ul. 3 Maja 68, ul. 3 Maja 51, ul. Widnichowskiej 20 i ul. 3 Maja 55;6) utrzymaniu czystości obelisku upamiętniającego Powstanie Styczniowe, usytuowanego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 3 oraz porządku w jego otoczeniu.2. Szczegółowa charakterystyka obiektów wymienionych w ust. 1 znajduje się w załączniku nr 1 do zaproszenia.3. Zakres i częstotliwość prac objętych umową określony został w Harmonogramie - załączniku nr 2 do zaproszenia; w przypadkach wyjątkowych, gdy konieczne będzie wykonanie określonej pracy poza harmonogramem zostanie ona wykonana po dokonaniu uzgodnień w tym zakresie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.4. Szczegółowy opis czynności i godzin ich wykonywania w poszczególnych obiektach zawiera załącznik nr 3 do zaproszenia.5. Szczegółowy opis prac oraz prawa i obowiązki Wykonawcy określone są w projektowanych postanowieniach umowy.6. Zamawiający informuje, że nie zamierza przeprowadzać wizji lokalnej.7. Zgodnie z art. 214 ust. 9 ustawy, Wykonawca nie może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy, która dotyczy głównego przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90910000-9
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information