Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP w Sulmierzycach

Order Newsletter: 304581 Position: (oferta nr 3817626)

Client
GMINA SULMIERZYCE
State
łódzkie
Address
98-338 Sulmierzyce, Urzędowa 1
www
https://sulmierzyce.info/
E-Mail
zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu
Created
2024-04-26

GMINA SULMIERZYCE

Section I - The contracting

I.1) Name and address: GMINA SULMIERZYCE Urzędowa 1 98-338 Sulmierzyce łódzkie REGON 590648184 https://sulmierzyce.info/

I.2) Type of contracting: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP w Sulmierzycach

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Sulmierzycach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Lokalizacja obiektu: działki nr ewid. 649/6, 649/4 obręb 0017 Sulmierzyce. 2. Przedmiot zamówienia stanowi w szczególności:1) rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku remizy OSP – rozbudowa spełniać będzie parametry budynku dwukondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, z dachem dwuspadowym konstrukcji drewnianej; dach kryty będzie blachodachówką; budynek wykonany będzie w technologii tradycyjnej z materiałów powszechnie dostępnych na rynku; odprowadzanie wód opadowych odbywać się będzie na działkę inwestora; główne wejście do budynku znajdować się będzie na elewacji wschodniej,2) budowa zewnętrznej instalacji elektrycznej zasilającej,3) budowa zewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej.4) Dane techniczne budynku:- długość całkowita: 32,23 m,- szerokość budynku/szerokość elewacji frontowej: 11,80 m – 14,42 m,- powierzchnia zabudowy: 457,37 m²,- kubatura: 3884,57 m³,- ilość kondygnacji podziemnych: 0,- ilość kondygnacji nadziemnych: 2,- wysokość budynku w najwyższym punkcie: 10,58 m,- wysokość do okapu od poziomu terenu: 6,29 m – 8,31 m,- dach dwuspadowy o kącie spadku: 19° (34,4%).Teren działek inwestora znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej obserwacji archeologicznej. Zgodnie z pozwoleniem na prowadzenie badań archeologicznych obowiązek nadzoru nad pracami ziemnymi leży po stronie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego oraz osoby kierującej badaniami archeologicznymi o rozpoczęciu wykonywania wszelkich prac ziemnych związanych z przedmiotem zamówienia.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ, i składają się na niego następujące dokumenty:1) Projekt budowlany,2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,3) Pozwolenie Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych znak WUOZ-ZA.5161.1454.2021.AM z dnia 24.11.2021 r.,4) Decyzja zmieniająca Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak WUOZ-ZA.5161.25.2023.AM z dnia 16.01.2023 r.,5) Decyzja Starosty Pajęczańskiego Nr 119/2022 z dnia 31.03.2022 r. o zatwierdzeniu projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę.Uwaga: Przedmiar robót został załączony w celach informacyjnych. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.Przed przystąpieniem Wykonawcy do postępowania zalecane jest dokonanie oględzin miejsca przedmiotu zamówienia.4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:1) oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),2) powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach.5. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania przyjęte do PINB bez sprzeciwu,b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy o treści zgodnej z art. 57 prawa budowlanego,e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót,g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD,j) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych,k) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń. 6. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia 5 – letniej gwarancji. Okres gwarancji wydłuża okres rękojmi.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/727744

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure:

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information