Naprawa łóżek koszarowych oraz łóżek i taboretów polowych

Order Newsletter: 265168 Position: (oferta nr 3807420)

Client
Stołeczny Zarząd Infrastruktury
State
mazowieckie
Address
00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie 97
Phone
+48261846770
Fax
+48261846704
Created
2024-03-28

Stołeczny Zarząd Infrastruktury

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Stołeczny Zarząd Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97 00-909 Warszawa mazowieckie tel. +48261846770 fax. +48261846704 REGON 013058050

I.2) Type of contracting: Jednostka Organizacyjna MON

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Naprawa łóżek koszarowych oraz łóżek i taboretów polowych

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiot zamówienia 1) Przedmiot zamówienia stanowi naprawa łóżek koszarowych oraz łóżek i taboretów polowych.2) Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50850000-83) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotowego zadania określa:- Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 10 do SWZ)- pozostałe załączniki SWZ. 4) Każdorazowa dostawa sprzętu po wykonanej naprawie zakończona będzie odbiorem ilościowym i jakościowym, potwierdzonym protokołem odbioru przedmiotu umowy wykonanym przez Wykonawcę wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do umowy, podpisanym przez przedstawicieli Stron.5) Sprzęt kwaterunkowy będący przedmiotem zamówienia Wykonawca odbierze do naprawy i dostarczy po naprawie z/do magazynu Zamawiającego Warszawa, ul. Nieświeska 54/56 na swój koszt wraz z załadunkiem i rozładunkiem. 6) Usługę uważa się za wykonaną, a ryzyko utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego z chwilą, gdy przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę i przyjęty protokołem odbioru.7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, dla niniejszego postępowania do dnia 08.11.2024 r. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w takich samych terminach jak zamówienie podstawowe. Cena jednostkowa asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji musi być identyczna. W przypadku rozbieżności cen jednostkowych asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji, Zamawiający uzna za prawidłową cenę jednostkową asortymentu z zamówienia podstawowego, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do udzielenia stosownych wyjaśnień na postawie art. 223 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości lub części zamówienia objętego prawem opcji w dowolnej ilości, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego tytułu wnosił żadnych roszczeń. 8) Wymagany minimalny okres rękojmi wynosi 12 miesięcy.9) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, szczegółowe ilości sprzętu do naprawy zostaną określone przez Zamawiającego w zgłoszeniu pisemnym przesłanym do Wykonawcy. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. 10) Przedmiot umowy może być dostarczony i odebrany wyłącznie w dni robocze tj.: od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 do 14.00, a w piątek w godzinach 8.00 do 12.00.11) Termin dostarczenia przedmiotu umowy uzgodniony będzie przez Wykonawcę z Zamawiającym z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 50850000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.700,00 zł. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2024-04-08