Order Newsletter: 265168 Position: (oferta nr 3807420)
I.1) Name and address: Stołeczny Zarząd Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97 00-909 Warszawa mazowieckie tel. +48261846770 fax. +48261846704 REGON 013058050
I.2) Type of contracting: Jednostka Organizacyjna MON
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Naprawa łóżek koszarowych oraz łóżek i taboretów polowych
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiot zamówienia 1) Przedmiot zamówienia stanowi naprawa łóżek koszarowych oraz łóżek i taboretów polowych.2) Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50850000-83) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotowego zadania określa:- Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 10 do SWZ)- pozostałe załączniki SWZ. 4) Każdorazowa dostawa sprzętu po wykonanej naprawie zakończona będzie odbiorem ilościowym i jakościowym, potwierdzonym protokołem odbioru przedmiotu umowy wykonanym przez Wykonawcę wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do umowy, podpisanym przez przedstawicieli Stron.5) Sprzęt kwaterunkowy będący przedmiotem zamówienia Wykonawca odbierze do naprawy i dostarczy po naprawie z/do magazynu Zamawiającego Warszawa, ul. Nieświeska 54/56 na swój koszt wraz z załadunkiem i rozładunkiem. 6) Usługę uważa się za wykonaną, a ryzyko utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego z chwilą, gdy przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę i przyjęty protokołem odbioru.7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, dla niniejszego postępowania do dnia 08.11.2024 r. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w takich samych terminach jak zamówienie podstawowe. Cena jednostkowa asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji musi być identyczna. W przypadku rozbieżności cen jednostkowych asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji, Zamawiający uzna za prawidłową cenę jednostkową asortymentu z zamówienia podstawowego, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do udzielenia stosownych wyjaśnień na postawie art. 223 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości lub części zamówienia objętego prawem opcji w dowolnej ilości, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego tytułu wnosił żadnych roszczeń. 8) Wymagany minimalny okres rękojmi wynosi 12 miesięcy.9) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, szczegółowe ilości sprzętu do naprawy zostaną określone przez Zamawiającego w zgłoszeniu pisemnym przesłanym do Wykonawcy. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. 10) Przedmiot umowy może być dostarczony i odebrany wyłącznie w dni robocze tj.: od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 do 14.00, a w piątek w godzinach 8.00 do 12.00.11) Termin dostarczenia przedmiotu umowy uzgodniony będzie przez Wykonawcę z Zamawiającym z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 50850000-8
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.700,00 zł. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information
IV.3.5) The term tying with offer: 2024-04-08