„Świadczenie usługi dozorowania i ochrony mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. z/s w Brzeszczach”

Order Newsletter: 265152 Position: (oferta nr 3807406)

Client
AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
State
małopolskie
Address
32-620 Brzeszcze, ul. Kościelna 7
Phone
604562390
E-Mail
ak@akbrzeszcze.pl
Created
2024-03-28

AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Section I - The contracting

I.1) Name and address: AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Kościelna 7 32-620 Brzeszcze małopolskie tel. 604562390 REGON 272203933

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Świadczenie usługi dozorowania i ochrony mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. z/s w Brzeszczach”

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozorowania i ochrony mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. z/s w Brzeszczach, w tym:1) Fizyczna ochrona mienia w następujących lokalizacjach:a) ZGO ul. Graniczna 48,b) ul. Kościelna 7,2) Monitoring wszystkich obiektów Spółki:a) ul. Kościelna 7,b) ul. Graniczna 48,c) ul. Św. Wojciecha 89.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej terenów i obiektów Agencji Komunalnej Sp. z o.o. w Brzeszczach przez jednoosobowe posterunki w następujących obiektach: 1) ZGO ul. Graniczna 48 - jeden pracownik ochrony: a) w poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek - od godz. 2200 – do godz. 0600 następnego dnia;.b) w soboty - od godz. 1400 – do godz. 0600 następnego dnia;c) w niedziele i święta, dni wolne od pracy - od godz. 600 – do godz. 0600 następnego dnia.2) ul. Kościelna 7 – jeden zmotoryzowany pracownik ochrony w godz. 2100 - 600Posiadający do dyspozycji samochód służbowy celem dozorowania innych obiektów Zamawiającego jak również obsługi systemu wizyjnego znajdującego się na obiektach.3) Monitoring sygnałów alarmowych oraz analityki obrazu (po wybudowaniu) z obiektów Spółki przez Centrum Monitoringu Wykonawcy:a) ul. Kościelna 7,b) ul. Graniczna 48,c) ul. Św. Wojciecha 89.Podczas kontroli punktów oraz wyjazdów na pozostałe obiekty, monitorowanie terenu przejmuje centrum monitoringu.W ramach zamówienia Wykonawca zabezpieczy dodatkowo Grupę Interwencyjną na terenie lub w okolicach miasta Brzeszcze realizującą całodobowo zadania interweniowania w sytuacjach naruszenia systemu ochrony oraz doraźnie w sytuacjach zagrożenia naruszenia systemu ochrony w ww. obiektach lub na ww. terenach Zamawiającego, mogącą udzielić wsparcia pracownikowi ochrony. Grupa Interwencyjna musi składać się z minimum 2 (dwóch) kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wyposażonych w ustawowe środki przymusu bezpośredniego wraz z oznakowanym pojazdem w gotowości do natychmiastowego użycia. Wymagany czas reakcji na zdarzenie (dojazd Grupy Interwencyjnej do miejsca zgłoszenia) to maksymalnie 10 minut.Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę za realizację przedmiotu zamówienia w okresie:a) Okres realizacji umowy od dnia podpisania umowy do 30.06.2024r. orazb) Okres realizacji umowy od 01.07.2024r. do zakończenia realizacji przedmiotu umowy.W każdym z ww. okresów Zamawiający przyjął szacunkowo do wyceny: Od ok. 16.04.2024r. do 31.12.2024r. – 1 604 godziny Od 01.07.2024r. do 31.12.2024r. – 3 832 godziny W okresie od 0.01.2025r. do 15.04.2025r. – 2 178 godzin, co sumarycznie daje ilość 7 614 godzin pełnionej ochrony (ochrona fizyczna i patrol).Zamawiający wymaga, by Wykonawca zaoferował stawki godzinowe uwzględniające przepisy prawne w zakresie minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2024 roku, tj.: ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 2207 ze zm.) i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13. września 2022r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024r.:Na podstawie wskazanej wyżej ustawy, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2023r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r. od dnia 1 stycznia 2024 r. ustala się minimalne wynagrodzenie za pracę w wysokości 4.242 zł. od dnia 1 stycznia 2024 r. ustala się minimalną stawkę godzinową w wysokości 27,70 zł. od dnia 1 lipca 2024 r. ustala się minimalne wynagrodzenie za pracę w wysokości 4.300 zł. od dnia 1 lipca 2024 r. ustala się minimalną stawkę godzinową w wysokości 28,10 złCelem powyższego, mając także na uwadze znaną wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę w roku 2024, gdzie podlega ono zmianom dwukrotnie, Zamawiający dokonał podziału ilości godzin ochrony przewidzianej w swz, dostosowując oba przedziały do okresu obowiązywania minimalnych stawek cenowych z tytułu wynagrodzenia minimalnego.Zamawiający wskazuje, iż mając na uwadze, że umowa w sprawie zamówienia publicznego obowiązywać będzie przez okres ok. 12 m-cy, a w tym czasie w roku 2024 dwukrotnie nastąpi zmiana wynagrodzenia minimalnego, Wykonawca już na etapie składania oferty winien powyższe uwzględnić w złożonej ofercie. Nie jest dopuszczalne waloryzowanie wynagrodzenia z uwagi na wzrost od dnia 01.07.2024r. wynagrodzenia minimalnego, gdyż Wykonawcy winni uwzględnić powyższe w złożonej ofercie.Oferowana cena w każdym z przedziałów czasowych realizacji umowy jest obowiązująca i niezmienna w całym okresie ważności oferty.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.7 do swz.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79710000-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Przystępujący do przetargu zobowiązany jest do złożenia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100),2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.Szczegóły dot. wadium zawiera rozdz. 20 swz.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2024-04-05