Modernizacja hali sportowej CSiR przy pl. Wolności w Konstantynowie Łódzkim

Order Newsletter: 264989 Position: (oferta nr 3807360)

Client
Gmina Konstantynów Łódzki
State
łódzkie
Address
95-050 Konstantynów Łódzki, Zgierska 2
E-Mail
zamowienia@konstantynow.pl
Created
2024-03-28

Gmina Konstantynów Łódzki

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Konstantynów Łódzki Zgierska 2 95-050 Konstantynów Łódzki łódzkie REGON 472057690

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Modernizacja hali sportowej CSiR przy pl. Wolności w Konstantynowie Łódzkim

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. Modernizacja hali sportowej CSiR przy pl. Wolności w Konstantynowie Łódzkim, na działce o nr ewidencyjnym 10, obręb K-11 Konstantynów Łódzki, gmina Konstantynów Łódzki, powiat pabianicki, polegających na:1.1. modernizacji utwardzeń terenu,1.2. remoncie wybranych pomieszczeń w budynku treningowo-socjalnym wraz z dachem,1.3. remoncie posadzki sportowej oraz wierzchniego krycia dachu budynku hali sportowej,1.4. wykonaniu instalacji elektrycznych w remontowanej hali sportowej z budynkiem treningowo-socjalnym,1.5. wykonaniu remontu instalacji sanitarnych w budynku hali sportowej z budynkiem treningowo-socjalnym.2. Zakres rzeczowy zamówienia określony w pkt 1.1, obejmuje w szczególności następujące prace realizowane w całości na zewnątrz obiektów budowlanych:− remont dojść utwardzonych do budynku hali sportowej z budynkiem treningowo-socjalnym,− wykonanie fragmentu dodatkowego utwardzenia między budynkiem, a bramą budynku niskiego.3. Zakres rzeczowy zamówienia określony w pkt 1.2, obejmuje w szczególności:a) prace realizowane wewnątrz obiektów budowlanych:− wymianę wszystkich drzwi, posadzek, odnowienie lub wymianę okładzin ściennych, wykonanie sufitów podwieszanych w budynku treningowo-socjalnym,b) prace realizowane na zewnątrz obiektów budowlanych:− remont dachu oraz docieplenie elewacji budynku treningowo-socjalnego: tynki, malowanie na całej wysokości wraz z uzupełnieniem podmurówki,− modernizację instalacji wentylacji wywiewnej wraz z wykonaniem dodatkowych nawietrzaków z grzałkami.4. Zakres rzeczowy zamówienia określony w pkt 1.3, obejmuje w szczególności:a) prace realizowane wewnątrz obiektów budowlanych:- wymianę i modernizację podłogi sportowej wraz z wykonaniem podestu startowego do podnoszenia ciężarów w budynku hali sportowej,b) prace realizowane na zewnątrz obiektów budowlanych:- remont wierzchniej warstwy dachu budynku hali sportowej – nie przewiduje się zmian grubości warstwy izolacyjnej.5. Zakres rzeczowy zamówienia określony w pkt 1.4, obejmuje w szczególności:a) prace realizowane wewnątrz obiektów budowlanych:- wymianę całej instalacji elektrycznej w części pomieszczeń,- wymianę instalacji oświetlenia ogólnego w części pomieszczeń,- wymianę instalacji gniazd wtykowych w części pomieszczeń,- wymianę kabla zasilającego do rozdzielnicy RZ,- rozbudowę rozdzielnicy o dodatkowe zabezpieczenie (podstawy bezpiecznikowe) dla instalacji PV.- wykonanie nowoprojektowanej rozdzielnicy RZ1.1,b) prace realizowane na zewnątrz obiektów budowlanych:- wymianę instalacji odgromowej,- wymianę instalacji uziemiającej,- budowę instalacji paneli fotowoltaicznych (PV) – projektuje się 94 panele fotowoltaiczne o mocy do 40kW w południowo-zachodniej części terenu zielonego między ul. Plac Wolności a budynkiem hali sportowej.6. Zakres rzeczowy zamówienia określony w pkt 1.5, obejmuje w szczególności następujące prace realizowane w całości na zewnątrz obiektów budowlanych:- remont instalacji wodociągowej wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji;- remont instalacji kanalizacji sanitarnej w zakresie dwóch remontowanych sanitariatów;- remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników.7. Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich wykonania określa dokumentacja projektowa oraz Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące załącznik nr 10 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), z uwzględnieniem wyjaśnień i zmian dokonanych przez Zamawiającego w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli miały miejsce.Uwaga!Projekt wykonawczy uwzględnia zmianę zakresu prac związanych z modernizacją hali sportowej CSiR przy pl. Wolności w Konstantynowie Łódzkim w stosunku do pierwotnego zgłoszenia robót oraz stanowi uzupełnienie i uszczegółowienie projektu budowlanego.W celu prawidłowego przygotowania oferty i obliczenia ceny oferty należy brać pod uwagę aktualny zakres realizacji robót budowlanych opisany w Projekcie wykonawczym.8. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtu, który stanowi ekwiwalent świadczenia Wykonawcy opisanego w dokumentacji projektowej wskazanej w pkt 6 oraz w STWiORB.9. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy, co oznacza, że w przypadku, gdy dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres został ujęty w dokumentacji projektowej lub w STWiORB – Wykonawca zobowiązuje się wykonać wskazany tam rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres zgodnie z dokumentacją projektową lub STWiORB w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, nawet jeżeli dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres nie został ujęty w przedmiarze robót.10. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne z dokumentacją projektową i STWiORB. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub STWiORB i wpłynie to na niezadowalającą jakość robót budowlanych, to takie materiały zostaną zastąpione innymi, a elementy wykonane będą rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy. 11. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWiORB oraz obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, zawartą z Zamawiającym umową, uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.12. Wymagania dotyczące dostępności.Zgodnie z częścią rysunkową Projektu wykonawczego branży architektonicznej (rysunek A.W.3.0 Wykończenia posadzek) należy przewidzieć demontaż istniejącego wykończenia podłogi oraz przygotowanie podłoża pod montaż wykładziny tak, aby poziom wykończonych wszystkich posadzek był na jednej wysokości. Na długości 2,0 m należy zniwelować różnicę między posadzką korytarza budynku treningowo-socjalnego i budynku hali sportowej.13. Gwarancja.Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały/urządzenia, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z Rozdziałem XXI pkt 2.2 SWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały/urządzenia na okres 60 miesięcy (5 lat), licząc od dnia końcowego odbioru robót.14. Rozwiązania równoważne.W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje materiały lub urządzenia równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego AURET BANK Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim: numer 05 8780 0007 0000 0316 1000 0005 z adnotacją:„Wadium - postępowanie nr ZP.271.8.2024.ŁP”,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 l

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2024-04-12