„Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Michałowice”

Order Newsletter: 264996 Position: (oferta nr 3807355)

Client
GMINA MICHAŁOWICE
State
mazowieckie
Address
05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
Phone
22 350 91 91
E-Mail
sekretariat@michalowice.pl
Created
2024-03-28

GMINA MICHAŁOWICE

Section I - The contracting

I.1) Name and address: GMINA MICHAŁOWICE Aleja Powstańców Warszawy 1 05-816 Reguły mazowieckie tel. 22 350 91 91 REGON 013269290

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Michałowice”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Michałowice.2. Przedmiotem zamówienia są prace związane z bieżącym utrzymaniem nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy, polegające na naprawach cząstkowych tych nawierzchni mieszanką lub emulsją na zimno z obcięciem, smarowaniem krawędzi i podłoża oraz z ewentualnym uzupełnieniem podbudowy z kruszywa łamanego (wypełnienie niezależnie od głębokości ubytków).3. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) oczyszczenie i osuszenie uszkodzonych miejsc,2) wycięcie uszkodzonych (zaniżonych) miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, 3) odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia,4) wybranie gruzu i oczyszczenie naprawianego miejsca,5) uzupełnienie warstw podbudowy - w razie konieczności,6) wyrównanie i wykonanie nowej warstwy ścieralnej,7) ułożenie mieszanki mineralno–asfaltowej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od uszkodzenia, zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, 8) mechaniczne zagęszczenie mieszanki przy użyciu walca lub płyty wibracyjnej,9) skropienie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i zasypanie kruszywem bazaltowym o frakcji 2-5 mm,10)usunięcie gruzu i pozostałości po wykonanych pracach, uprzątnięcie terenu,11)niezbędną regulację studzienek, urządzeń podziemnych zlokalizowanych w jezdni,12)pomiar i oznakowanie sprayem numeru łaty. 13)wykonanie zestawienia wyremontowanych powierzchni (w formie tabeli: numer, długość, szerokość, pole powierzchni).4. Jednostką obmiarową jest 1m2 remontu nawierzchni5. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w:1) „Przedmiarze robót”, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;2) „Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych”, stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ;6. Prace będą wykonywane etapowo w miarę potrzeb Zamawiającego. 7. Minimalna powierzchnia zleconych prac remontowych nie może być mniejsza niż 20,00 m2.8. Przed przystąpieniem do robót na drogach Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie prowadzonych prac. 9. Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu objętej pracami w zakresie bieżącego utrzymania dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy. Wykonawca zobowiązany jest do regulacji odkrytych urządzeń do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń.10. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu umowy, powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w ustawie Prawo budowlane oraz wymagania dokumentacji technicznej.11. Ilość wbudowanego materiału uzależniona od bieżących potrzeb. Zamawiający przewiduje minimalną wartość zleconych prac do 90% wartości zawartej umowy.12. Na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie drzewa, krzewy oraz rośliny wieloletnie (ochrona również bryły korzeniowej), które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie oraz prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usunięcia uszkodzonych roślin i posadzenia nowych roślin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni /Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice na swój koszt (jeżeli dotyczy).14. Obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia istniejących obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniejącej, zlokalizowanych na i poza terenem ich prowadzenia, a w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury na własny koszt.15. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia swoich pracowników i sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację Wykonawcy w czasie prowadzonych prac.16. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwą) firmy Wykonawcy i elementami odblaskowym.17. Wykonawca przez cały czas realizowania zamówienia jest zobowiązany do dysponowania odpowiednią liczbą personelu. Zamawiający nie będzie uwzględniał przedłużenia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza), jak również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą umową.18. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Wykonawcą świadczącym usługi odbioru odpadów na terenie Gminy (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomości, jeżeli będzie taka potrzeba).19. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, okaże niezbędne atesty, świadectwa (certyfikaty) i inne dokumenty stwierdzające jakość wbudowanych materiałów.20. Wykonawca przedłoży dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o Wyrobach Budowlanych na wbudowany materiał.21. Wykonawca realizujący przedmiot umowy przejmie od Zarządcy drogi niezbędny do wykonania robót pas drogowy.22. Prowadzone roboty winny być oznakowane zgodnie z instrukcją organizacji ruchu przy robotach remontowych wykonaną przez Wykonawcę na swój koszt.23. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót, aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń, odpowiedzialny jest Wykonawca.24. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587). Wykonawca w trakcie realizacji Przedmiotu umowy ma obowiązek poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest to niemożliwe lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na własny koszt powstałych odpadów do utylizacji. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia dokumentów potwierdzających oddanie odpadów podmiotowi uprawnionemu do ich odbioru i przetwarzania. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do zutylizowania we własnym zakresie nadmiaru gruntu (jeżeli dotyczy). 25. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami niniejszej umowy.26. W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów, studni i innych urządzeń znajdujących się w pasie drogowym, Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na koszt własny oraz powiadomienia o uszkodzeniu właściciela urządzenia.27. Wymagania dotyczące zatrudnienia (klauzule społeczne): 1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1465) osobę/y wykonującą/e czynności operatora maszyn do rozkładania mieszanek mineralno-asfaltowych, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465);28. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty oraz zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty odbioru Przedmiotu umowy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233250-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2024-04-15