"Przebudowa ul. Poprzecznej" - 2 części - II postępowanie

Order Newsletter: 265002 Position: (oferta nr 3807350)

Client
GMINA BRZEG
State
opolskie
Address
49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
Phone
77 416 99 50
www
www.bip.brzeg.pl
E-Mail
www.bzp@brzeg.pl
Created
2024-03-28

GMINA BRZEG

Section I - The contracting

I.1) Name and address: GMINA BRZEG ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg opolskie tel. 77 416 99 50 REGON 531412711 www.bip.brzeg.pl

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: "Przebudowa ul. Poprzecznej" - 2 części - II postępowanie

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Część I pn.: „Przebudowa ul. Poprzecznej w zakresie przebudowy drogi gminnej wraz z przebudową skrzyżowań orazinfrastruktury technicznej”:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 102216 O – ul. Poprzecznej, wraz z przebudową skrzyżowań z drogą powiatową i drogą krajową na skrzyżowania typu rondo z wymianą nawierzchni ul. Kochanowskiego oraz przebudowa oświetlenia, odwodnienia wraz z wymianą odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ul. 1-go Maja, budowa kanalizacji teletechnicznej dla potrzeb monitoringu i sieci telekomunikacyjnejszerokopasmowej, a także wykonanie przebudowy i zabezpieczeń istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z przebudową dróg. Przedmiot zamówienia nie obejmuje swoim zakresem przebudowy sieci gazowej – roboty te będą wykonywane przez właściciela tych sieci w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia.Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:1) przebudowę pasa drogowego drogi gminnej - ulicy Poprzecznej w zakresie jezdni z wydzieleniem pasów ruchu dla rowerów, chodników, wjazdów, zatoki postojowej, drogi dla rowerów i terenów zielonych oraz skrzyżowań z drogami sąsiednimi,2) przebudowę skrzyżowania drogi gminnej - ulicy Poprzecznej z ulicami: Księdza Makarskiego, 1 Maja, Słowackiego na skrzyżowanie typu rondo – teren działek nr 1287, 553, 72/1, 566 obręb Brzeg-Południe,3) przebudowę skrzyżowania drogi gminnej - ulicy Poprzecznej z drogą krajową nr 39 - ulicami: Chocimską i Włościańską na skrzyżowanie typu rondo – teren działek nr 503 i 19/1 obręb Brzeg-Południe,4) przebudowę chodnika zlokalizowanego na działce nr 656 obręb Brzeg-Południe,5) remont nawierzchni warstwy ścieralnej) jezdni ul. Kochanowskiego (działka nr 24 obręb Brzeg-Południe) i skrzyżowania ul. Kochanowskiego z ul. Kusocińskiego (działki nr 1282 i 313 obręb Brzeg-Południe) w oparciu o pozycje przedmiaru,6) zagospodarowanie terenów zieleni przyulicznej wraz z wycinką kolidujących drzew i krzewów7) wykonanie nasadzeń wraz z opalikowaniem sadzonych drzew (po 3 paliki z poprzecznymi ryglami w trzech rzędach - 1x górny i 2x dolny)8) przebudowę istniejącego oświetlenia ulicznego,9) przebudowę i zabezpieczenie istniejących linii kablowych SN i nN,10) demontaż istniejącej sygnalizacji świetlnej,11) przebudowę i zabezpieczenie istniejących sieci teletechnicznych (kanalizacji teletechnicznej, kabli światłowodowych i miedzianych),12) budowę kanału technologicznego dla potrzeb sieci monitoringu miejskiego i sieci internetowej,13) przebudowę i budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i wpustami,14) wymianę istniejącego kolektora deszczowego w ul. 1 Maja,15) dostawę i montaż elementów małej architektury,16) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,17) wykonanie regulacji wysokościowej urządzeń obcych zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją,18) wykonanie wszystkich koniecznych robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją odpadów budowlanych,19) wykonanie zabezpieczeń istniejącej infrastruktury technicznej podziemnej zlokalizowanej na terenie objętym przedmiotowym zadaniem,20) wykonanie wszystkich robót budowlanych towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu umowy wraz z przebudową istniejącego ogrodzenia działki nr 982/1 oraz zakupem i montażem wiaty przystankowej.Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będą: opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas budowy wraz z jego zatwierdzeniem przez właściwe organy administracji publicznej, obsługa geodezyjna zadania, zlecenie wszystkich wymaganych nadzorów branżowych z uwzględnieniem zapisów zawartych wuzgodnieniach w związku z realizacją robót na sieciach i przy zbliżeniu do sieci infrastruktury technicznej, wykonanie kompletu badań i sprawdzeń dla zrealizowanych robót, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla realizowanego zadania (operatu kolaudacyjnego).Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlanego w zakresie projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego i projektu technicznego, projektu stałej organizacji ruchu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentów pomocniczych do wyceny dla wskazania technologicznej kolejności wykonania robót, którymi są przedmiary robót budowlanych nie będące podstawą opisu przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem przedmiaru opisującego wymianę warstwy ścieralnej ul. Kochanowskiego.Przy wycenie kosztów nasadzenia drzew należy uwzględnić koszt zakupu i montażu opalikowania: 3 paliki z poprzecznymi ryglami w trzech rzędach (1x górny i 2x dolny), natomiast w kosztach realizacji robót branży drogowej należy wycenić koszt sprawdzenia prawidłowego zagęszczenia przekopów wykonywanych przez PSG Sp. z o.o. i PWiK Sp. z o.o. w związku zrealizacją przebudowy sieci (PSG Sp. o.o. będzie zobowiązana do zasypania przekopów w miejscach wykonywania pełnej konstrukcji jezdni i chodników do wysokości konstrukcji wykonywanych w ramach przebudowy dróg, natomiast w obrębie odcinków jezdni, na których przewidziano jedynie wykonanie nowej nawierzchni - będzie zobowiązana do zasypaniaprzekopu wraz z wykonaniem konstrukcji jezdni).Roboty budowlane związane z przebudową i zabezpieczeniem sieci teletechnicznych Wykonawca będzie zobowiązany wykonać przy udziale osób posiadających doświadczenie w realizacji tego typu robót.Część II pn.: „Przebudowa ul. Poprzecznej w zakresie renowacji istniejącej sieci kanalizacji deszczowej”:Przedmiotem zamówienia jest bezwykopowa naprawa (renowacja) istniejącej sieci kanalizacji deszczowej na odcinkach określonych w dokumentacji technicznej.Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:a) wykonanie renowacji przy zastosowaniu długich rękawów filcowych z włókien poliestrowych, pokrytych warstwą poliuretanu PU, o grubości min. 500 mikrometrów, nasączonych na placu budowy 2-komponentową żywicą epoksydową,b) wykonanie w miejscach stwierdzonych uszkodzeń renowacji punktowo liniowej krótkimi rękawami – pakerami DN 1000mm (wzmocnionymi) o grubości 8mm i sztywności obwodowej 3kN/m2,c) otwarcie czynnych przyłączy robotem frezowym wraz z montażem pakero-kapeluszy bezpośrednio na włączeniach przykanalików do kanału, w miejscach stwierdzonych ich uszkodzeń,d) wykonanie renowacji istniejących studni kanalizacji deszczowej,e) wykonanie wszystkich robót towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, w tym m.in. hydrodynamicznego czyszczenia z osadów, frezowania kanałów przed montażem rękawa przy użyciu robota frezowego, wywozu i utylizacji osadu,f) wykonania kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. badań szczelności i inspekcji powykonawczej kamerą TV kanałów po renowacji. Ponadto w trakcie realizacji prac konieczne będzie zapewnienie ciągłości odbioru wód opadowych, wykonywanie robót pod kontrolą kamery, opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu na czas budowy wraz z jego zatwierdzeniem przez właściwe organy administracji publicznej, wykonanie koniecznych badań, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania.Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu technicznego, przedmiaru i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45100000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:a) Część I - 160.000,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych),b) Część II - 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych),2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób:1) w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w: Santander Bank Polska S.A., nr rachunku: 94 1090 2141 0000 0001 3528 6629.Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty dzień uznania rachunku zamawiającego.2) w przypadku gwarancji lub poręczeń należy przekazać zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.4. Zamawia

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2024-04-12